Ingyen pezsgővel itatnak Budapesten

Borászportál
2014. augusztus 11., 10:08


Elindult a Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatóságának habzóbor- és pezsgőfogyasztást népszerűsítő kampánya, amelynek célja, hogy növelje és éves szinten kiegyenlítettebbé tegye a fogyasztást.
Ingyen pezsgővel itatnak Budapesten
 
Az AMC szervezésében elkezdődött a magyar habzóbor- és pezsgőfogyasztást népszerűsítő kampány. Az AMC a kampánnyal növelni kívánja a két termék fogyasztását úgy, hogy a kereslet éves szinten is kiegyenlítődjön, a jelenleginél kevésbé koncentrálódjon a karácsony-szilveszteri időszakra. A kampányt tervező és lebonyolító Bell and Partners kommunikációs ügynökség éppen ezért olyan üzenetet fogalmazott meg, amely az év minden napján érvényes lehet, és megmutatja, hogy a habzóbor és a pezsgő kitűnő kísérője a hétköznapi örömöknek és gasztronómiai élményeknek. Azaz nem kell a palackokat a nagyobb ünnepekre tartogatni.
 
A kampány elsősorban a fiatalabb korosztályokat célozza, ezért legfőbb üzenete az, hogy a habzóbor és a pezsgő gyorsan megadja az oldott és felszabadult hangulatot a fogyasztónak. Ezt szimbolizálja a "Boldogság Buborékai" szlogen, amely köré a kampány szerveződik. Az üzenetet – éppen a fiatal célcsoport miatt – nemcsak óriásplakáton, print és online médiahirdetéseken keresztül juttatják el a potenciális fogyasztóknak, hanem a közösségi média és a rendezvények adta PR-eszközök széles palettáján keresztül is.
A "Boldogságbuborék-számláló" alkalmazás segítségével a fogyasztók közösen gyűjtik és személyesen is nyilvántarthatják, hogy mennyi habzóbort és pezsgőt – azaz boldogságbuborékot – fogyasztottak, az adatokat pedig meg is oszthatják egymással. Ugyancsak egy, külön erre a célra fejlesztett, ’Bulifal’ elnevezésű facebook-alkalmazás teszi lehetővé, hogy a fiatal fogyasztók magukról, vagy a pezsgős-habzóboros bulikról készített szelfiket helyezzenek el az oldalon, amelyekből azután közönségszavazatokkal választják ki a legjobban sikerült képeket.
A "Boldogság Buborékai" rendezvénysorozaton a szervezők Budapest különböző pontjain széleskörű habzóbor- és pezsgőkóstolást szerveznek. A kampány keretében tíz titkos helyszínen gerillaakciókat, pezsgőkóstolást is terveznek a szervezők, ahová a facebookon toborozzák a résztvevőket. Céljuk az, hogy bemutassák az érdeklődőknek, a pezsgő nemcsak a nagy ünnepek kiegészítője, hanem életünk kis eseményeihez is jó illeszkedő örömforrás.
Winelovers borok az olvasás mellé