Bormarketing tanfolyam

02. 22.
CímBorkollégium
1067 Budapest,
Podmaniczky u. 31.
Esemény típusaBortanfolyam
Telefon+36 70 622-1060
Weboldal címeweboldal
E-mail címemail cím

TérképMegjelenítés térképen
Bormarketing és értékesítés: A tervezés jelentősége
Hogyan szólítsam meg a célközönségemet és növeljem az értékesítés volumenét? Kik egyáltalán a vásárlóim és hol érem el őket? Megfelel-e az arculatom a céljaim eléréséhez? Hogyan növeljem a termék piaci részesedését?
A marketing stratégiánk sosem lehet elég jó, a piac és a technológiák változásával mindig van mit fejleszteni. A Borkollégium és a Budapesti Gazdasági Egyetem oktatóinak közös képzése során a legfontosabb alapelvek mellett gyakorlati megoldásokat sajátítunk el.
Részletek és jelentkezés ITT.
 A képzés ajánlott
  • borászok számára kis-közepes pincészeteknél
  • munkatársak számára nagyobb pincészeteknél
  • kereskedések, borfókuszú vendéglátóhelyek, bor témájú vállalkozások, állami szereplők munkatársainak
  • a téma iránt érdeklődőknek
 
 Előadók
  • a marketing, illetve borszakmában 20-40 éve tevékenykedő szakemberek
  • Dr. Totth Gedeon, főiskolai tanár, a BGE Marketing tanszékének, valamint Marketing szakának vezetője, a Magyar Marketing Szövetség Agrártagozatának elnöke, korábban az Agrár Marketing Centrum igazgatóhelyettese
  • Dr. Kopcsay László, egyetemi docens, a BGE Marketing tanszékének munkatársa, a Marketing menedzsment szakirány vezetője, a Törley korábbi értékesítési vezetője
  • Dr. Harsányi Dávid, főiskolai docens, a BGE Marketing tanszékének vezetője, a Borkollégium és a Winelovers állandó tanácsadója, a Nagy Bor Teszt szervezője, WSET felsőfok
  • Dr. Konkoly Mihály, címzetes egyetemi docens, a Gróf Buttler Borászat értékesítési igazgatója, nemzetközi borakadémikus
  • Bálint László, lektor, a Borkollégium oktatója, nemzetközi borakadémikus (dipWSET)