Újabb lehetőség a gazdaság erősítésére

Borászportál
2014. december 02., 08:23


A kanadai Vaughanban található Top Choice Awards nemzetközi marketingkutató cég díját nyerte el novemberben a mádi Szent Tamás Pincészet Dry by Tokaj 2013-as bora. Ez az első alkalom, hogy magyar tétel kapta meg a Top Imported White Wine of Canada (Kanada legjobb import fehérbora) elismerést.
Újabb lehetőség a gazdaság erősítésére
 
A kedden megtartott díjátadó házigazdája, Ódor Bálint volt – derült ki az MTI híreiből. A nagykövet elmondta, hogy a bor egyfajta kifejezőeszköze a kultúrának és ezen a sikerekkel növelhető a gazdasági együttműködés hatékonysága. Hiszen megfelelő bormarketing esetén az óceánon túlra is eljuthatnak a kiváló magyar borok, így az országimázst is építhetjük.
A Szent Tamás Pincészet jól meglátta a piaci rést, amelybe tökéletesen beleilleszkedik a Dry by Tokaj 2013. Ifjabb Szepsy István, a díjat elnyerő pincészet borásza, így nyilatkozott: "Egy olyan bort próbáltunk kifejleszteni az észak-amerikai piacon a magyar borok promócióját elősegítő partnereinkkel közösen, amely összetevői tekintetében a borvidék jellegzetes szőlőfajtáinak a legjobb együttes megjelenését adja, és amely a kanadai borfogyasztók ízlésvilágának is legjobban megfelel."
A kanadai borpromóciós projekt közel egy éve indult el, amelynek első eredménye rövid időn belül megmutatkozott, tudjuk meg a nagykövetség összefoglalójából.