Ha sietsz, még odaérsz Budapest jelenleg legmenőbb ingyenes borbárjába - KÉPEKCsütörtöktől vasásnapig zajlik a 79. OMÉK, ahol a Magyar Turisztikai Ügynökség egy boros standon várja az érdeklődőket sok finom borral és pár klassz meglepetéssel. Mi egyből kipróbáltuk!
4 napon át folyik a bor a HungexpónA budapesti Hungxpón szeptermber 26-29. megrendezésre kerülő Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás és Vásár egyik legnagyobb durranása az MTÜ boros standja lesz.
Bemutatkoznak a Borkollégium oktatói: Piskor Fanni, a borászVásárláskor profitálhat az, aki az én előadásaimat hallgatja – véli Piskor Fanni, aki a Borkollégium diplomás borászaként óráin bizony gyakran belemegy a technológiai részletekbe is. A vele készített interjúban előkerül egy Márai Sándor idézet is. A Borkollégium oktatóit bemutató sorozatunk befejező része következik.
Ilyen borkurzus még nem volt Magyarországon!Multinál dolgozol és a közös ebédek során rendre szóba kerül a bor a külföldi kollégákkal? Elkápráztatnád külföldi üzleti partneredet? Vagy csak egyszerűen a bor fővárosának nyelvén tanulnál a borokról? Már ez is lehetséges!
A brit borszakíró Oz Clarke tíz magyar borkedvenceFényes jövőt jósol a magyar boroknak a brit Oz Clarke, a világ egyik legnagyobb borszakértője, a magyar borok nagykövete. Azt is elárulta, melyik 10 magyar bor lesz képes megvetni a lábát a nemzetközi piacon.
Magyar borokkal hódít a brit Lidl15 remek magyar bort vett a kínálatába a brit Lidl, köszönhetően azok egyre nagyobb népszerűségének.
Úgy tűnik, szereti a magyar bort a The Telegraph újságírójaA magyar borról és a jelentősebb hazai borvidékekről jelentetett meg cikket a The Telegraph. Az írás újabb visszajelzés lehet arról, hogy a magyarországi bortermelés kezd látszani Európában.
Wine Folly: a magyar borkultúra megelőzi az európaitA négy legérdekesebb magyar borvidékről ír a Wine Folly. Száz évvel ezelőtt, Magyarország volt az egyik legjelentősebb bortermelő Európában. Minden valamirevaló királyi udvarban tokajival koccintottak, és a rendkívüli magyar fehér és vörösborokat dicsérték - kezdi ismertetőjét a magazin.
Külföldi szakértők szerint is szégyen a magyar bormarketingMiért nem tudja maga mögött hagyni a múltat a magyar borászat? Miért nem ismerik el a „Tokaji” márkát a fogyasztók? A tokaji borok kiváló minőségéről, a Somlóban rejlő lehetőségekről és az egységes arculat hiányáról írnak külföldön.