Elindult a magyar bor hazai imázskampánya


2009. szeptember 18., 17:13


Szeptember közepén elindult a Magyar bor mindenkor - fedezd fel a magyar bort! c. kampány, amely az első hazai belföldi közösségi borimázskampány. Az Akció-Nxs reklámügynökség által készített aktivitás célja, hogy a „magyar bor mindenkor" üzenetet közvetítve bemutassa a magyar borkultúra sokszínűségét és a borfogyasztással összekapcsolható események végtelenségét TV-spot, köztéri és online kampányelemek segítségével.
Elindult a magyar bor hazai imázskampánya
 
A Magyar Bor közös márkát bevezető reklámfilmben ismert hazai közszereplők teszik le a voksukat a kulturált borfogyasztás mellett, és jelenítik meg azt a sokszínűséget, amelynek köszönhetően a bor a mindennapjainkat és ünnepnapjainkat megszínesítő, nemzeti italunkká vált.

A kampány vizuális elemei (citylight, óriásplakát, bannerek) a magyar borok sokszínűségét parafadugókkal illusztrálva jelenítik meg, az új magyar bor arculat alapelemeit, a borvidékeket reprezentáló színes pöttyökre való asszociáció segítségével.
A kampányhoz tartozó weboldalon (lásd lent) a reklámfilmben szereplő színészek, zenészek, médiaszemélyiségek borral kapcsolatos gondolatain, kedves történetein kívül hasznos információkkal szolgál magyar borkultúráról, a bor hazai gasztronómiai szerepéről, és értő fogyasztásáról - mindenkor.
 
Winelovers borok az olvasás mellé