Laposa Bence: gyenge a bormarketingünk

Németh Richárd
2012. január 28., 12:59


A fiatal badacsonyi borásszal a XII. Magyarországi Bormarketing Konferencián beszélgettünk arról, hogyan látja a magyar közösségi bormarketing helyzetét. Laposa Bence megítélése szerint a magyar közösségi bormarketinget koordináló hiteles szakmaközi szervezetre, és hatékonyabb állami közreműködésre van szükség, hogy nagyobb sikereket érhessen el a piacokon a magyar bor.
Laposa Bence: gyenge a bormarketingünk
 
Miként lehet sikeresebbé, népszerűbbé tenni a magyar bort? Milyen támogató szervezetek bevonása szükségeltetik mindehhez? Hogyan lehet a boros kampányok hatékonyságát növelni? Nagyjából ezek voltak az idei soproni bormarketing konferencia főbb kérdései, amelyek kapcsán Laposa Bence is kifejtette gondolatait a Borászportálnak. A fiatal badacsonyi borász beszélt többek mellett az alulról jövő szerveződések, szakmaközi szervezetek megalakulásának fontosságáról, valamint arról, hogy az eddiginél nagyobb, hatékonyabb állami szerepvállalásra van szükség ahhoz, hogy a magyar bor sikeresebb lehessen a piacon.
 
 
 
Winelovers borok az olvasás mellé