Új borok a Tesco 2007-es kínálatában

Borászportál
2007. augusztus 23., 14:36
Címkék:


Alaposan megújítja és megváltoztatja borkínálatát a Tesco Global Zrt. 2007szeptemberétől. Az új, színes saját márkás termékek bevezetésével egy időben, egy sor új, kiváló hazai és különleges külföldi bor kerül a kínálatba. Hagyományosan a Tesco által forgalmazott borok 85 százaléka magyar pincészetekből kerül ki, a külföldi borok pedig olyan híres külföldi bortermelő régióból kerülnek ki, mint Kalifornia, Dél-Afrika, Ausztrália, Új-Zéland és Argentína.
Új borok a Tesco 2007-es kínálatában
 
Míg egyéb áruk esetében a csomagoláson is látványosan feltüntetik, hogy Tesco saját márkás termékekről van szó, addig a boroknál – különlegességük miatt – csak apró felirat jelzi, hogy a „Tesco számára palackozva”.
A kínálatban – sok más izgalmas bor mellett – újdonság a Kázsmér Pince balatonfelvidéki „Lesence Falusi Chardonnay”-ja vagy az egri Juhász Pince kiváló Olaszrizlingje. A Tesco folytatja a magyar borvidékek és borászatok kutatását részben azzal a szándékkal, hogy új, eddig országosan kevésbé ismert pincészetek is lehetőséghez jussanak.
Az idei év egyik ilyen felfedezése – legalábbis a Tesco számára – a szekszárdi Bodri Tibor családi pincészete. A jól átgondolt és alapos fejlesztés révén a Bodri pincészet hatalmas fejlődés előtt áll, ahogy a szekszárdi borvidék is méltán követel magának egyre több figyelmet Villány mellett. Az idei év borkínálatában egyébként ez utóbbi régió termelői is jelen vannak. Malatinszky Csaba 2005-ös Le Sommelier Cabernoir-ja és ugyanabból az évből származó Noblesse Merlot-ja mellett a Vylyan Szőlőbirtok szintén 2005-ös cuveé-je a Vörös is megjelenik a Tesco őszi kínálatában.
 
Winelovers borok az olvasás mellé