Fiataloknak BB pezsgőt!

Borászportál
2012. július 17., 08:55


Marketing - Arculatot frissít a BB Pezsgőgyár; az ATL kampány munkálatait az a Carbon Group Communication látja el, amely ügynökség a Hungaria márkamegújítását is végezte.
Fiataloknak BB pezsgőt!
 
Molnár Réka Kata, a BB márkamenedzsere elmondta, hogy az elmúlt években ATL-ben szinte kizárólag boraikat hirdették, ezért kerültek idén a pezsgők terítékre: “Felfrissítettük a BB Pezsgő arculatát, az egyedi kommunikációs vonallal párhuzamosan új key visualt alakítottunk ki, amely szándékaink szerint vidám, fiatalos és zeneközpontú” – olvasható az Élelmiszer Online-on.
 
"Aki hirdetett már fiataloknak, tudja, milyen nehéz megtalálni őket, de még ennél is nehezebb elérni, hogy figyeljenek is ránk. Külföldön már láthattunk rá példát, hogy egy márka klippel támogat egy neves zenészt, cserébe pedig termékelhelyezést kér. Péterfy Bori ideális választás volt, pont azt képviseli, amit a BB Pezsgő is akar: bulit és jó hangulatot kifulladásig.” – mondta Papp Péter, a Carbon Group Communication kreatívigazgatója.
A Csodaidő címet viselő klip, bár a márka kommunikációja szempontjából egyfajta kísérlet, mégis szervesen illeszkedik a BB Pezsgő „A buli ott van, ahol te” szlogennel futó új kampányába. Az együttműködés ráadásul nem áll meg a klipnél, hiszen a BB évek óta közel 200 ezer embert megmozgató Boglári Szüreti Fesztiváljának egyik fő attrakciója Péterfy Bori koncertje lesz. A filmet Merényi Dávid és Gács Tamás rendezte.
Pezsgőzik a Carbon Group

A Carbon Group Communication nyerte meg azt a meghívásos tendert 2011-ben, amelynek tárgya a Törley márka reklámfilmjének tervezése és lebonyolítása volt. A cégcsoport a tendert még a tavasz folyamán írta ki. A Carbon Group az Allison Advertising reklámügyökséget váltja.
A tender megnyerését követően a Carbon gondozza a Törley, a Hungária Pezsgő, a BB, a György Villa, a Szent István Korona és az Angelli márkák megjelenését Magyarországon, valamint támogatja a Svédországban piacvezető Chapel Hill márkát.
A cégek első közös munkája a Balatonboglári Szüreti Fesztivál online kampányának fejlesztése, amelynek egyik különleges megjelenése egy 2 bannerből és egy layerből álló kreatív volt, amely az (origo) Balaton-mellékletében futott. A kampány a BB facebook oldalára mutatott, ahol egy nyereményjátékban lehetett részt venni.
A Carbon Group a jövőben stratégiai tanácsokkal, online és offline kreatív fejlesztéssel, valamint social media aktivitások tervezésével és lebonyolításával segíti a Törleyt és társvállalatait.
Forrás: Élelmiszer Online
Winelovers borok az olvasás mellé