Borászportál.huBorról mindenkinek
HírszüretBorvilágBeszámolóGasztróFröccsBornaptárBorpontokKvízekBorlexikon

Ilyenek voltak az ötvenes évek boroscímkéi

Ilyenek voltak az ötvenes évek boroscímkéiAz ötvenes évek tervgazdálkodásában nem számított az egyes termékek csomagolásának grafikai kifinomultsága, a csomagolásban rejlő marketing lehetőségeket még nem ismerték fel, és a választék sem volt olyan, hogy rafinált trükkökkel ki kelljen tűnni a kínálatból. Ebből az időből származnak az alábbi címkék.

Így néznek majd ki jövőre a Garamvári borok

Így néznek majd ki jövőre a Garamvári borokA Garamvári Szőlőbirtok és Pincészet új címkéket vezet be. A tervek szerint a jövő év elején minden borfogyasztó találkozik majd a megújult arculattal.

Mit tanultak borászaink a "dizájnsuliban"?

Mit tanultak borászaink a \Címke, reklámanyag, palackforma, a plakátok, sőt egy fesztiválon maga a stand kialakítása is mind-mind olyan eszköz, mellyel egy borászat megpróbálja felhívni magára a figyelmet és a borainak megjegyzésére sarkall.

Ilyen lenne, ha az igazat írnák rá az alkoholok címkéire

Ilyen lenne, ha az igazat írnák rá az alkoholok címkéireA Tastefullyoffensive blog boros, rumos, whiskys, vodkás, Jagermeisteres és tequilás címkékkel ötletelt.

A bor előállítására utaló kifejezések használatának szabályai

A bor előállítására utaló kifejezések használatának szabályaiA címkézésről szóló eddigi cikkeinkben (itt az első és a második) a jelölés olyan elemeiről tettünk említést, amelyek a termelők és a fogyasztók számára is viszonylag jól ismertek. A kötelezően feltüntetendő elemek, illetve azon kifejezések, amelyek nem kötelezőek, de a legtöbb címkén mégis megtalálhatók, egyértelműek, jól ismert tartalommal rendelkeznek.

A bor címkéje egy fontos kommunikációs felület

A bor címkéje egy fontos kommunikációs felületCímkézni nem könnyű. Nem csak azért, mert számos jogszabálynak kell egyszerre megfelelni, hanem azért is, mert a címke egy fontos kommunikációs felület, ahol a bortermelő közvetlen kapcsolatba léphet fogyasztójával.

Amit egy bor címkéjén mindenképpen meg kell találnunk

Amit egy bor címkéjén mindenképpen meg kell találnunkA bor az elmúlt évtizedekben bekövetkezett fogyasztói magatartásváltozások ellenére továbbra is bizalmi termék. Viszonyulásunk egy palack borhoz egészen más, mint bármilyen más termékhez. Bort leginkább nem szükségből fogyasztunk. Ezért a palackban rejlő borral szemben is mások az elvárásaink egy átlagos élelmiszerhez képest.

Magyar borok címkéit állítják ki Brüsszelben

Magyar borok címkéit állítják ki BrüsszelbenA Cégér - Jó bornak tervezz címkét! elnevezésű pályázat nyerteseinek alkotásaiból nyílt kiállítás a brüsszeli Balassi Intézetben. A tárlaton a Magyarország különböző borvidékeiről származó tíz palack boron mutatkoztak be a fiatal grafikusművészek alkotásai.

Így néznek ki Magyarország kirakatborai

Így néznek ki Magyarország kirakatboraiDizájn - Külföldi rendezvényeken képviseli Magyarországot az a hat kézműves bor, amelyeket a Cégér Ab Ovo programja keretében választottak ki. A borok egyedi tervezésű kartondobozban, címkéiken kortárs képzőművészeti alkotásokkal, tehát exkluzív kivitelben jutnak majd el a fogaysztóikhoz. Megmutatjuk a címkéket!
Korábbi cikkek
Kiemelt programok
12. 29.

Sparkling Night

InterContinental Budapest, BudapestInterContinental Budapest, Budapest
BorkóstolóBorkóstoló
07. 24.

Winelovers River Night

Pesti Vigadó , BudapestPesti Vigadó , Budapest
BorkóstolóBorkóstoló
06. 21. - 08. 10.

Varga BalaTone: Egy korty zene

Varga Pincészet, BadacsonyörsVarga Pincészet, Badacsonyörs
BuliBuli
11. 22.

Bordói November Nagykóstoló

Corinthia Hotel Budapest, BudapestCorinthia Hotel Budapest, Budapest
BorfesztiválBorfesztivál
09. 27.

Winelovers 100 Nagykóstoló

Corinthia Hotel Budapest, BudapestCorinthia Hotel Budapest, Budapest
BorfesztiválBorfesztivál
Fröccs
június 19.
Amforában érlelt Tokaji Eszencia a világ legnagyobb borversenyének élmezőnyében
Amforában érlelt Tokaji Eszencia a világ legnagyobb borversenyének élmezőnyében
június 17.
Botrányt kavart Wáberer György antialkohol-kampánya Tokajban
Botrányt kavart Wáberer György antialkohol-kampánya Tokajban
június 16.
A magyar bor új arca - Új nemzetközi imázsfilmmel pozicionálja újra Magyarországot a borvilág térképén a Magyar Bormarketing Ügynökség
A magyar bor új arca - Új nemzetközi imázsfilmmel pozicionálja újra Magyarországot a borvilág térképén a Magyar Bormarketing Ügynökség
június 13.
Új korszak kezdődik a balatoni borturizmusban: Megnyílt a Balaton Wines Visitor Center Balatonszőlősön
Új korszak kezdődik a balatoni borturizmusban: Megnyílt a Balaton Wines Visitor Center Balatonszőlősön
május 26.
​Buborékban az igazság – Te mennyit tudsz a magyar pezsgőről?
​Buborékban az igazság – Te mennyit tudsz a magyar pezsgőről?
május 21.
Teszteld magad kvízünkkel, mennyire vagy képben a fröccsök terén!
Teszteld magad kvízünkkel, mennyire vagy képben a fröccsök terén!
május 19.
A 70 éves Hungaria márkát ünnepelték
A 70 éves Hungaria márkát ünnepelték
Borászportál.hu
ImpresszumMédiaajánlatAdatvédelemTudnivalókHírlevél feliratkozásRendezvények BoriskolaRSS RSS
A Borászportál.hu oldal süti fájlokat (cookie-kat) használ szolgáltatásai biztosításához. Az adatvédelmi információkról itt olvashat.
Elfogadás