Még egy rakás szponzor tűnhet el az F1 autókról
A dohánytermékek után az alkoholos italokat népszerűsítő hirdetések is eltűnhetnek a Forma 1-es autókról.
Alkoholfogyasztás - A fiatalkorúak túlzott alkoholfogyasztásának visszaszorítását szeretné elérni az ír kormány azzal a keddi döntésével, amely minimálárat szabna az alkoholtermékeknek. A kormánydöntés része az alkoholtermékek reklámozási lehetőségének szigorú szabályozása is. Televízióban a tervek szerint este kilenc előtt nem lehet majd sört, bort, whisky-t reklámozni.
Egészség - A bor nem reklámozható azzal, hogy "könnyen emészthető", mert az ilyen megjelölés, amely a csökkentett savasságot jelzi, egészségre vonatkozó állításnak minősül, ami az alkoholtartalmú italok esetében tiltott - szögezte le csütörtökön közzétett ítéletében az Európai Unió luxembourgi székhelyű bírósága.