FIGYELEM! Változik a cikkíróversenyünk leadási határideje
A koronavírus sajnos a március 1-én meghirdetett pályázatunkat, ha el nem is törölte, de egy kicsit átírta.
Közel 8 év után jövő év első napjától máshol folytatja a Trinety Media Kft. eddigi marketing- és fejlesztési vezetője, aki többek között a Winelovers, a Borkollégium, Nagy Bor Teszt, Borászportál márkák fejlesztéséért felelt. Lehet, hogy téged keresünk a csapatba?
Érdekel a borok világa és terveid között szerepel, hogy a későbbiekben ezen a területen dolgozz? Jelenlegi főállásod/tanulmányaid mellett viszont még nem tudsz másik állást vállalni, de szabadidődben szívesen tennél szert gyakorlatra? Van egy jó hírünk a számodra! Segítőket keresünk a Winelovers, Borkollégium, Borászportál és Vinoport márkákinkhoz!
Reflexió - A The Guardian online lapjában publikált, majd az Indexen a minap magyarul megjelent, a Robert Hudgson egykori oceanográfus által elvégzett kutatás szerint a borszakértés talmi mutatvány, hiszen a borbírák következetlenül hoznak értékítéletet, ha például többször kóstolják vakon ugyanazt a tételt. A felvetés érdekes, Bányai Gábor Botond (BGB) a Borigóban már reagált is rá, a magunkét mi is hozzátennénk.
Interjú - Kézdy Dániellel, a Vinoport.hu lapigazgatójával és a Furmint Február ötletgazdájával beszélgettünk a hazai bormarketing helyzetéről és a fogyasztók eléréséről, de szóba került a szintén a nevéhez köthető Hárslevelűk Éjszakája borrendezvény-sorozat is, amely júniusban startol.