Bormarketing és értékesítés #4: Verseny az egész világ
Bormarketing és értékesítés tanfolyamunk végéhez érkeztünk: búcsúzóul a borversenyek és az export fontosabb kérdéseit jártuk körbe.
A legfrissebb, nemzetközi export adatok azt mutatják, hogy a világ legnépszerűbb bora a spanyol. De a helyi termelők boldogsága mégsem lehet felhőtlen, hiszen harmad olyan áron tudták értékesíteni külföldön az azonos évjáratú boraikat, mint a szomszédos franciák.
Magyar élelmiszeripari termékekkel, minőségi borokkal, valamint a kalocsai népművészeti hagyományokkal, a halasi csipkével, a Puskás örökség egyedi relikviáival és Magyarország turisztikai kínálatával ismerkedhetnek meg a látogatók a Magyar gasztronómiai napokon Madridban.
Kezdeményezést indít a Lidl Magyarország a magyar borok hazai és nemzetközi népszerűsítésére. A kezdeményezés első lépésként a LIDL WINE EXPO 2014 HUNGARY nevű rendezvényen 7 magyar borrégió 130 borászatának 594 féle borát mutatja be az áruházlánc három európai ország Lidl képviselőinek azzal a céllal, hogy minél több hazai bor váljon elérhetővé a külföldi Lidl áruházaik polcain.