Tarts velünk a borok világában: webshop marketingest keresünk!Érdekel a borok világa? Véredben van a marketing? Szeretsz rugalmas, független formában dolgozni, magad beosztva az idődet? Fegyelmezett és eredményszemléletű vagy? 4 IGEN válasz esetében a Winelovers Webshop online marketing feladatai csak rád várnak!
Napa völgyi borkaland 3. rész: Mindent a vevőért, akár csokit is, főleg, ha klubtagSzeretnék a magyar borkedvelő társadalom számára egy talán kevésbé ismert „műfajba” betekintést nyújtani, mert a borászatok klub rendszerű értékesítési stratégiája egy különleges, de nagyon hatékony, új világba kalauzolt. Szegedi László amerikai élménybeszámolójának befejező része.
Álláslehetőség: marketing- és fejlesztési vezető boros cégnélKözel 8 év után jövő év első napjától máshol folytatja a Trinety Media Kft. eddigi marketing- és fejlesztési vezetője, aki többek között a Winelovers, a Borkollégium, Nagy Bor Teszt, Borászportál márkák fejlesztéséért felelt. Lehet, hogy téged keresünk a csapatba?
A legtutibb álláslehetőség borrajongóknakVezető hazai portál(ok)hoz (Vinoport, Borászportál, Winelovers blog) keresünk, lelkes, a borok terén jártas, a borvilág iránt elkötelezett, marketingorientált content marketing és szerkesztő munkatársat.
Hogy tetszik a magyar borászoknak az új borkoncepció?Márciusban debütált az új magyar borkoncepció. A Személyesen szlogennel a cél az volt, hogy az igencsak sokszínű magyar borágazat minden szereplője be tudjon állni mögé. De vajon sikerült-e? Borászokkal beszélgettünk.
Bordeaux csillaga leáldozni látszik KínábanA vitisphere.hu osztotta meg nemrég a hírt, miszerint 2018 kicsit sem volt jó év Bordeaux számára.
Kereskedelmi képviselőt és marketing managert keres a Pajzos TokajÁlláslehetőség! Kereskedelmi képviselőt és marketing managert keres a Tokaji borvidék egyik legnagyobb és legnevesebb pincészete, a Pajzos Tokaj!
Az agyunk becsap minket: jobban ízlik a drágább borHiába is áltatjuk magunkat: finomabbnak érezzük ugyanazt a bort, ha 18 euróba kerül, mint ha csak 3-ba. A borral kapcsolatos legújabb pszichológiai kutatások felfedik agyunk ennél még cifrább játékait is. Olvass tovább, hogy elsajátítsd az elfogulatlan kóstolás módszerét!
Hogyan szoktassuk rá magunkat a rendszeres marketingre?Reggel egy jó kávé mellett a kedvenc hírportálunk átnézése, a heti pár edzés, délutáni séta a szőlőben vagy tévézés lefekvés előtt. Ezek mind olyan szokások, melyek a mindennapjaink szerves részei, és észrevétlenül felíródnak a napi rutinba.