GoldenLike: szavazz a Borászportál Facebook oldalára!

Borászportál
2012. május 21., 18:03


Szavazás - A SocialTimes marketing hírportál által létrehozott versenyre mi is beneveztünk. A GoldenLike díjat a közönségszavazatok alapján ítélik oda a legjobb hazai Facebook oldalaknak. A szavazatok leadására legkésőbb május 31-én, 16:00 óráig van lehetősége kedves olvasóinknak!
GoldenLike: szavazz a Borászportál Facebook oldalára!
 
A Social Times - a közösségi média marketing oldala. Hírek, tippek, esettanulmányok, statisztika, analitika, top listák, tanácsadás, oktatás, konferencia, kampányok, applikációk – nagyjából ezen címszavakba lehetne összefoglalni tevékenységét.
A marketing portál által alapított GoldenLike díjat közönségszavazás útján lehet elnyerni, a szavazatokat pedig a Facebook oldalán, itt lehet leadni. Minden felhasználó 3 vokssal rendelkezik, azonban ha azokat elhasználta, és esetleg meggondolta magát, akkor visszavonhatja és leadhatja másra.
 
A nagy díjat, azaz a szakmai Golden Like díjat a SuperSocial konferencia résztvevői választják ki a rendezvény helyszínén, azon 10 shortlistes oldal közül, amelyet korábban a szakmai zsűri állított össze. A shortlistre a SuperSocial konferencia helyszínén lehet szavazni május 31-én, szintén 16:00 óráig.
 

Borászportál – online bormagazin
A portál 2006-ban jött létre azzal a céllal, hogy hírekkel, információkkal, programajánlókkal lássa el a hazai borfogyasztó közönséget. Az elmúlt két évben jelentős fejlődésen esett át az oldal, melynek köszönhetően a kezdeti 30.000 havi egyedi-látogatószám felemelkedett valamivel több mint 100.000 fölé. Vagyis, ez azt jelenti, hogy havonta legalább 100.000-en olvasnak bennünket. Emellett hírlevelünkre már 85.000 regisztráló iratkozott fel, valamint tavaly óta több mint 14.000-en csatlakoztak hozzánk a Facebookon, amely egyértelműen jelzi számunkra, hogy egyre nagyobb az igény (főként) a magyar borral kapcsolatos információkra.
 
Ennek érdekében bővítettük csapatunkat, így már nyolc külsős bortudósítóval és két szerkesztővel dolgozunk együtt. Közülük mindenki vagy már végzett a londoni anyaszékhelyű Wine & Spirit Education Trust magyar borszakértő iskoláiban, vagy az utolsó vizsgáira készül, de akad, aki már a ruszti borszakértői diplomakurzusra is beiratkozott, vagy ugyanezt a diplomát Londonban már sikerült megszereznie.
A 2010-től beindult töretlen fejlődés óta a Borászportálon immár nemcsak a hírügynökségek hírei, a partnerek programajánlói, valamint a különböző boros eseményekről készített élménybeszámolók jelennek meg; színes újságíró csapatunknak köszönhetően (van köztük: borjogász, borszakíró, sommelier, borkereskedő, kommunikációs szakember, építész) szinte az összes jelentősebb sajtóműfajban publikálunk, úgy mint: kritika, ajánló, riport, interjú, publicisztika.
Küldetésünk középpontjában a hazai borkultúra építése, megszilárdítása áll, s kérjük, amennyiben a magyar bor ügye Önnek is fontos, úgy fejezze azt ki egy a Borászportálra leadott szavazattal a GoldenLike oldalon. Köszönjük!
A SocialTimes Top 100-as lista
A marketing portál által vezetett Top 100-as Facebook listán a "gasztro" kategóriában jelenleg a 17. a Borászportál, ami kellemes meglepetés számunkra, hiszen olyan általunk is maximálisan respektált hazai bor- és gasztroszereplőket előztünk meg népszerűségben, mint a Bortársaság borkereskedés, a Chili & Vanília gasztroblog, a Malackaraj gasztroblog, a Fűszer és Lélek gasztroblog, a Dining Guide online gasztromagazin vagy éppen a Művelt Alkoholista borblog.
 
 
A teljes lista innen elérhető.
-