Prémium borok a Gundel Étterem saját márkás kínálatában

Borászportál
2012. március 10., 13:08


Borajánló - A Gundel immáron nem üzemeltet saját pincészetet, nem termel saját borokat, mégis, saját márkanévvel kíván hódítani a borok és pálinkák piacán. Ráadásul nem csak a saját felségterületén, illetve rendezvényein, hanem a kiskereskedelmi forgalomban is.
Prémium borok a Gundel Étterem saját márkás kínálatában
 
Megállapodást kötöttek az In Vino Veritas borkereskedéssel, hogy válogasson ki és folyamatosan szállítson a Gundelnek kiváló minőségű borokat, a legkülönbözőbb hazai pincészetektől.
Jelenleg Gundel márkanévvel kapható, illetve fogyasztható a Figula, a Vylyan, a St. Gaál, a Tokajicum, a Sauska, a Vincze, a Takler és a Mathias pincészet néhány borkülönlegessége, valamint Garamvári Vencel egyik pezsgője, s végül, de nem utolsó sorban az Árpád Pálinkafőzde négyféle, kiváló pálinkája.
 

A borválogatás – amelyet a Gundel sommelier csapatának iránymutatása szerint állítottak össze – valamennyi palackján feltüntetik, hogy melyik pincészet, melyik évjáratú borát rejti az üveg. A bor- és pálinkakóstolóval egybekötött március 8-i sajtótájékoztatón külön bemutatták az új borcsalád prémium kategóriájának címkéjét, amelyen az a „Gundel hölgy” grafika dominál, amelyet a világhírű Milton Glaser tervezett, akinek a nevéhez kötődik többek között az I Love NY logó.