Jövő héten Borszerda, reflektorfényben a vörösbor

Borászportál
2011. november 05., 07:05


Több mint kétszáz vendéglátóhely regisztrált a november 9-ei Borszerdára, amelyen ezúttal a minőségi magyar vörösborokkal kerülhetnek közelebbi kapcsolatba a vendégek – féláron –, derül ki az Agrármarketing Centrum (AMC) tájékoztatójából. A kollektív bormustra célja, hogy minél többen megismerjék a minőségi magyar vörösborokat, s emellett jól is érezzék magukat.
Jövő héten Borszerda, reflektorfényben a vörösbor
 
A Borszerdán a megszokottnál többet engedhetnek meg maguknak a borbarátok, hiszen a kampányban részt vevő vendéglátóhelyek a borlapjukon szereplő minőségi magyar vörösborok árának felét elengedik. „Azért szerveztük meg a Borszerdát, mert bár a bor presztízse az utóbbi években jelentősen nőtt, a fogyasztásban ez egyelőre sajnos nem mutatkozik meg” – mondta Borszerdáról tartott sajtótájékoztatón Simon Péter, az AMC igazgatója. (A cikk a hirdetés után folytatódik!)
 
„A bor nem luxus, hanem hétköznapi cikk kell, hogy maradjon. A jelen tendencia szerint a hangsúly a minőségi borfogyasztásra tevődött át. Ezt nekünk is erősítenünk kell. Ennek érdekében szervezi meg az AMC – a Nemzeti Bormarketing Alap, közvetve tehát a borászok – finanszírozásával a soron következő Borszerdát. Célunk, hogy a program hasznát a borászok is lássák” – mondta Simon.
Az esemény beharangozóján a parlamenti képviselőkből álló SZENÁ-TOROK kórus adott figyelemfelhívó koncertet: