Világdíjas magyar ásványvizek

Borászportál
2012. június 06., 14:56


Minőség - A június 3-4. között Athénban megrendezett Monde Selection világversenyről 2 nagyarany-érmet és egy aranyérmet hozott haza a Szentkirályi.
Világdíjas magyar ásványvizek
 
A félévszázados múltú brüsszeli Monde Selection független minőségértékelő intézet ebben az évben (június 3-4. között) Athénban rendezte meg az élelmiszerek és nem élelmiszerek (alkoholos és alkoholmentes italok, szilárd élelmiszerek, kozmetikumok, stb.) nemzetközi találkozóját és kiállítását, valamint a Monde Selection által meghirdetett verseny díjátadó gáláját. Ezen a rangos eseményen 80 ország több mint 3 000 terméke mutatkozott be és mérette meg magát a versenyben, amelyet több hónapos vizsgálat előzött meg a termékek íz, illat, állag, látvány, valamint a mikrobiológiai analízis során ellenőrzött belső összetevők tekintetében.
 
 
3 kiemelkedő díjat nyertünk
A világ vezető márkáit bíráló intézet szakzsűrije három kiemelkedő díjat ítélt a Szentkirályi által nevezett termékek mindegyikének: a szénsavas és az enyhe ásványvíz – kategóriáik legjobbjaiként – a kiemelkedő minőség legnagyobb elismerését, a Pálmalevelekkel Díszített Aranymedált, más néven nagyaranyat (grand gold), a szénsavmentes termék pedig aranyérmet (gold) kapott.
Világdíjas magyar ásványvizek
 
„Az elnyert három aranyérem ismét nagy öröm számunkra, hiszen nemcsak cégünknek, hanem az országnak is dicsőséget jelent. A kezdeti nehézségek mellett kitartóan harcoltunk és folyamatosan küzdünk a minőségi ásványvíz-fogyasztási kultúra hazai elterjesztéséért, így ezek a nemzetközi szakmai elismerések is erősítenek bennünket hitünkben.” – mondta lapunknak Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. tulajdonos-ügyvezetője, majd hozzátette: ez a negyedik év, amikor a Monde Selection zsűrije az ásványvizek „világválogatottjába” választotta a Szentkirályi termékeit és bízik abban, hogy a márka pozíciója ennek köszönhetően tovább erősödik Magyarországon és nemzetközi szinten egyaránt.
Világdíjas magyar ásványvizek
 
Tudta?
A Szentkirályi ásványvizet 1994 óta forgalmazzák Magyarországon. Az eleinte veszteséges cég számára az igazi áttörést a 2004-ben elnyert párizsi Eauscar hozta meg: 2005-ben a hazai szénsavmentes ásványvízpiacon az összes értékesített mennyiség alapján piacvezetővé lett – ezt a pozícióját azóta is tartja a márka.
A Szentkirályi 2010-ben 1,5 milliárd forint beruházással létrehozta új logisztikai központját, és abban az évben nettó árbevétele 5,35 milliárd forint volt. A fogyasztói hűség bizonyítékaként számos más elismerés mellett (Foodapest, Arany Tallér, Szent Miklós Emlékérem) 2006-tól kezdődően minden évben – így 2011-ben is – kiérdemelte a Reader’s Digest Legmegbízhatóbb Márka díját, idén pedig nyolcadik alkalommal lett övé a Superbrands díj, ezen belül 2009-ben megkapta a Business Superbrands díjat is. A MagyarBrands díjat tavaly és idén is elnyerte. A Monde Selection aranymedálját három egymást követő évben is elnyerte, legutóbb 2010-ben, az 5 literes, csepp alakú kiszerelésben kapható szénsavmentes ásványvizet jutalmazták arannyal.
Az 50 évig garantált ásványvízhozamnak köszönhetően, illetve a megnövekedett fogyasztói igények kielégítése érdekében a cég folyamatosan modernizál, fejleszt. Magyarország egyik piacvezető ásványvízmárkáját a társadalomról felelősséggel gondolkodó vállalatként széleskörű támogató, segélyező tevékenység jellemzi. A Szentkirályi és Emese elnevezésű ásványvizeken túl a márka funkcionális ásványvizei, Jégvizei, Jégteái, limonádéi, illetve kozmetikumai is népszerűek a piacon. 2011-ben elnyerte a Water Innovation Awards legjobb fogyasztói kampányának járó világdíjat „A víz arca” kampánnyal, illetve az 1 literes palackja döntős plakettet kapott „A legjobb új PET palackok” kategóriában. 2011-ben Balogh Leventének ítélte a VOSZ a „2011. Év Vállalkozója” díjat.