Villány ősszel is rádmosolyog

Borászportál
2016. október 17., 20:55

A Kerülőutak legújabb célpontja október elején a mindig vidám Villányi borvidék volt, ahol összesen tizenegy állomást, azaz borszatot látogattunk meg. Szerettük mindet!
Villány ősszel is rádmosolyog
Fotó: eperlevel/Flickr
A Borászportál és a Vinoport ismét együtt kerekedett fel, hogy ezúttal a Villányi borvidék nagy vörösborainak, könnyű portugiesereinek és még könnyebb fehéreinek a nyomába eredjen. Íme tizenegy pillanat, még a hosszabb beszámolók előtt!

Ha már Villány, voltak kihagyhatatlan helyszínek. Ez egyik ilyen a Bock Pince...

Indul a villányi #keruloutak ! #bockpince #villany

Boraszportal.hu (@boraszportal_bormagazin) által közzétett fénykép,

Megismerkedtünk Tiffán Ede unokájával, Ifj. Tiffán Zsolttal, aki egyre több dologban segít a pincében, amikor teheti, akkor pedig a világ távoli borvidékein tanulja a borászmesterséget.

A villányi #kerülőutak Tiffán Edével folytatódik. :) #villany #tiffan #villanyibor #villányiborvidék

A Csányi Pincészetnél Romsics László vezérigazgatóval beszélgettünk, miközben a palackozógép egy pillanatra sem állt le...

A #csanyipinceszet ben este sem áll le a palackozógép. #keruloutak #villany #villanyibor #pincetura

Boraszportal.hu (@boraszportal_bormagazin) által közzétett videó,

A Bocor Pince remek kis vendégházat húzott fel Kisharsányban. De nem csak a szállás, a boraik is kedvünkre valók. Rögtön ott a Fiúslányos, azaz cabernet franc és sauvignon. :)

Vacsorára Gere Crocus Étteremre esett a választás, ahol sok más mellett ez a zellerkrémleves ízlett a legjobban:

Másnap meglátogattuk Malatinszky Csabát is.

Polgár Zoltánnál, miután jól megbeszéltünk mindent, egy borkóstoló csoporthoz is csatlakoztunk.

Az éjszakát a csodálatos és kényelmes Halasi Pince Panziójában töltöttük, ahol a reggelit követően Halasi Gergellyel és a boraikkal is megismerkedtünk.

És nem hagytuk volna ki a világért sem Gere Zsolt új, Gentleman nevű borát sem!

Koch Csaba villányi pincéjében pedig eddig nem is jártunk még. Hamarosan mesélünk arról is!

A Kerülőutak korábbi cikkei itt érhetőek el.
Winelovers borok az olvasás mellé